ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Екип от Мюнхен обучава служители на летище "София" за по-добро клиентско обслужване | ||||||
| ||||||
Обучението покри теми като елементите на премиум услугите, разбиране и откликване на клиентските потребности, познаване на културните различия и фокус към приятното потребителско преживяване на аерогарата, мотивиране на останалите в екипа към целта на 5-звездно летище, управление на обратната връзка с пътниците, включително към тези от тях със специални потребности, като засяга и други допълнителни теми. В тренинга участваха хора от екипа на летище "София", които работят на терминалите, предоставят пътническа информация, заети са с летищната сигурност или са в помощ на пътници с ограничена подвижност. Обучението е част от цялостна съвместна програма на "СОФ Кънект“ и на летище Мюнхен като партньор, за подобряване на знанията и уменията на екипа на столичното летище по пътя към предизвикателната цел за петзвездно регионално летище до 2028 година. Лектор бе Магдалена Сокол, която има дългогодишен преподавателски опит в областта и работи за летище Мюнхен в звеното за международен авиационен тренинг и консултиране. "Обучението е много полезен опит за нас, черпим информация пряко от хората, които управляват процесите в Мюнхен и вече са извървели пътя до петзвездния рейтинг“, казаха служителите на столичното летище, участвали в тренинга. "Приятно изненадана съм от силната мотивация на екипа в София, на желанието им да се развиват и това колко добре разбират потребителските нужди. Вярвам в успеха на този проект, защото хората са главния двигател на успеха, а имаме способни и динамични колеги тук“, сподели преподавателят Магдалена Сокол. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета