
ЗАРЕЖДАНЕ...
Екип от Мюнхен обучава служители на летище "София" за по-добро клиентско обслужване | ||||||
| ||||||
Обучението покри теми като елементите на премиум услугите, разбиране и откликване на клиентските потребности, познаване на културните различия и фокус към приятното потребителско преживяване на аерогарата, мотивиране на останалите в екипа към целта на 5-звездно летище, управление на обратната връзка с пътниците, включително към тези от тях със специални потребности, като засяга и други допълнителни теми. В тренинга участваха хора от екипа на летище "София", които работят на терминалите, предоставят пътническа информация, заети са с летищната сигурност или са в помощ на пътници с ограничена подвижност. Обучението е част от цялостна съвместна програма на "СОФ Кънект“ и на летище Мюнхен като партньор, за подобряване на знанията и уменията на екипа на столичното летище по пътя към предизвикателната цел за петзвездно регионално летище до 2028 година. Лектор бе Магдалена Сокол, която има дългогодишен преподавателски опит в областта и работи за летище Мюнхен в звеното за международен авиационен тренинг и консултиране. "Обучението е много полезен опит за нас, черпим информация пряко от хората, които управляват процесите в Мюнхен и вече са извървели пътя до петзвездния рейтинг“, казаха служителите на столичното летище, участвали в тренинга. "Приятно изненадана съм от силната мотивация на екипа в София, на желанието им да се развиват и това колко добре разбират потребителските нужди. Вярвам в успеха на този проект, защото хората са главния двигател на успеха, а имаме способни и динамични колеги тук“, сподели преподавателят Магдалена Сокол. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (592) | 53% | ![]() |
Не (411) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg