ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Лошият рейтинг препъна "Сървайвър", променят деня на излъчване | ||||||
| ||||||
В неделя върви шоуто за имитации като "Като две капки вода", което за първи път се излъчва през уикенда. Още след първото му предаване от NOVA се похвалиха с рекорден рейтинг. Според официалните пийпълметрични данни, първият епизод на предаването регистрира аудиторен дял от 46,7% сред населението в активна възраст (18-49 г.). Впечатляващият резултат е рекорден в историята на медията, която за първи път програмира хитовото предаване в неделя. До този момент стартовите епизоди на нито едно предаване през пролетния или есенния сезон на NOVA не са постигали толкова висока стойност. С тези почти 47% от всички зрители, които изобщо са гледали телевизия по това време, NOVA оставя конкуренцията далеч зад себе си. Втората телевизия в класацията е с около 2.5 пъти по-нисък резултат. |
Още по темата: | общо новини по темата: 7007 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/1168 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Абонамент
Анкета