
ЗАРЕЖДАНЕ...
София остава без нощен градски транспорт до края на април | ||||||
| ||||||
Решението бе взето с оглед на удължената епидемична обстановка, високата заболеваемост и мерките във връзка с нея. Според вносителите Карлос Контрера и Зафир Зарков, които са председател и зам.-председател на транспортната комисия, с пускането на експлоатация на нощните автобусни линии от следващия месец ще се генерира голямо разходно перо, поради ниската натовареност на линиите, предвид мерките, но и заради слабото им транспортно търсене, както и продължаващата тенденция за покачване на цените на горивата и консумативите. Според общинския съветник Борис Бонев обаче неглижирането на темата с нощния градски транспорт е тенденция. По негови думи гражданите очакват алтернатива на такситата, чиито тарифи скочиха в началото на годината. Освен това той посочи, че въвежданите мерки няма да имат действие чак до края на месец април и хората трябва да имат възможност да се възползват от тази услуга по-рано. По думите на Бонев 30 хил. души са се подписали за интегрирането на нощния градски транспорт като част от транспорта на столицата и не трябва той да бъде третиран като отделна услуга. Той бе подкрепен от колегата си Андрей Зографски, който упрекна председателят на транспортната комисия Карлос Контрера в “неспособност за решаване на проблемите на града". По негови думи не се обръща никакво внимание на градския транспорт и се наливат пари в него без никакъв план за развитие. В крайна сметка предложението за удължаване на преустановената работа на нощния градски до 30 април се прие с 10 гласа “за" и 2 “против". Предстои то да бъде гласувано на заседание на Столичния общински съвет. |
Още по темата: | общо новини по темата: 4563 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/761 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg