ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Ваня Григорова: Получихме сигнал от ЦГМ, че зам.-кметът по транспорт не е разписал актове на нередовни пътници от март-април 2024 г. | ||||||
| ||||||
Но докато е платен, макар и субсидиран, следва да се спазват правилата и всеки от нас да има превозен документ. Това заяви Ваня Григорова, общински съветник в СОС от "БСП за България", предаде Sofia24.bg. Eто какво още каза тя: Когато не се подписват актовете: - Редовните пътници са дискриминирани; - Столична община се лишава от приходи; - Контрольорите не получават допълнителни възнаграждения, което ги демотивира да работят въобще. В понеделник на транспортна комисия ще повдигнем този въпрос и се надяваме да получим смислен отговор от зам.-кмета по транспорт. Служителите коментираха и редица други проблеми като: - Липсата на ПОС терминал лишава гражданите от възможност веднага да платят билета си за нередовен пътник и това създава напрежение- Има много случаи на бити контрольори и нерядко те сами трябва да си търсят адвокат и да се защитават в съда. А всъщност това е редно да се прави от работодателя, след като се случва на работното място и във връзка с изпълнение на служебни задължения - От години липсва подкрепа от представители на МВР. Броят на полицаите в общинска полиция е изключително малък и дружеството няма възможност да плаща допълнително на МВР. Попитах за мнението им за нощния транспорт. Оказа се, че контрольорите по нощните линии работят само на нощни линии и само на един и същи автобус, т.е. не се местят по подобие на контрольорите през деня. Това е удобно, тъй като няма много пътуващи, рискът от конфликти с нередовни пътници е значително по-нисък и част от тези служители настояват да останат неефективните линии, за да запазят предимството си пред другите контрольори. Разбираемо, но мотивите нямат нищо общо с обективната преценка за възможностите на "Столичен автотранспорт". На срещата присъстваха и шофьори - както от дневни, така и от нощни линии, които разказаха как преминава техният работен ден. Как след нощна смяна трябва да продължат да работят в натоварения сутрешен трафик. Един от тях сподели, че от натоварването се е случвало да пропуска спирки, а негови колеги са задрямвали на волана. Няколко дни преди срещата в ЦГМ е постъпил сигнал от гражданин, че водач на тролейбус го е возил сутринта в 6 часа и вечерта след 19 ч. Очевидно е, че неглижирането на нуждите на градския транспорт сериозно заплашва безопасността на шофьори, пътници и всички останали участници в движението в столицата. Отказът на кмета Васил Терзиев и неговото назначение зам.-кмета по финанси Иван Василев да изплатят необходимите и гласувани от СОС средства за подобряване на условията на труд и обезпечаване на допълнителните възнаграждения в автотранспорта и електротранспорта граничи с престъпление. И е крайно време да има директна правна възможност това поведение да бъде осъдено и безкомпромисно санкционирано. |
Още по темата: | общо новини по темата: 576 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/96 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета