ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Сигнал до Sofia24.bg: Tрябва да се борим и не трябва да допускаме ЦГМ на територията на кварталите "Гео Милев" и "Редута" | ||||||
| ||||||
След това гражданите излязоха с отворено писмо до него. Недоволството със сигурност е голямо, тъй като темата е на дневен ред всеки ден във Фейсбук групата "Кв. Гео Милев". Публикуваме сигнала на читателката ни с незначителна редакторска намеса: Искам да ви покажа как ЦГМ мери с двоен аршин-в единия случай спрямо кварталите,които са зелена или синя зона,в другия кварталите,които са свободни за паркиране.Ще ви прикача няколко репортажа и снимки,които ще ви покажат още-погледно колко принципно е това дружество и как когато взима парички е готово да разреши паркирането дори в средата на платната. Първите снимки са от 2019 година,когато по натоварения булевард "Никола Вапцаров" е забранен престоят и паркирането и където години наред обикаляше паяк да вдига колите,защото пречили на движението. Следващите снимки обаче са от януари 2022 година, където вече се вижда, че няма проблем да се паркира в дясна лента на булеварда и тя е превърната в зелена зона. И в двете части на булеварда и от "Токуда" до "Кошарите" и обратно,както се вижда на снимките. Снимка № 9 е от улица "Козяк" в "Хладилника",където ясно се вижда,че ремонтираният тротоар откъм южния парк е превърнат в платен със знак зелена зона. Както много хора знаят на еднопосочна улица по закон се спира отдясно,но едно голямо "но", явно според ЦГМ това важи само където е безплатно и там, както знаете, не малко хора в квартала бяха глобени заради това, а в същото време половината улици в "Хладилника" са еднопосочни с паркиране отляво и там проблем няма (вижте снимките). Следващите снимки са от улица "Пиротска" в района на пазара "Димитър Петков". Едната снимка е от 2015 година и както виждате паркирането по улицата е забранено, но през 2018 година,когато районът става зелена зона за паркиране, знакът Б27 се замества със знак зелена зона,а в същото време малко по-надолу друга улица със същия габарит т.е една единствена активна лента за движение и трамвайна линия там, а именно улица "Цар Симеон" в "Света Троица", където паркирането е свободно,там,разбира се,имаме отново знак забранено е паркирането. Една и съща улица като габарит в зелена зона няма проблем да се паркира извън нея става забранено. Читателката дава като пример няколко репортажа на медии, като единият е от Националната телевизия, 2015 година. В него жителите на квартала се оплакват, че са им написали фишове, защото са паркирали на тротоара на улица "Люботрън" в "Лозенец" и, че нямат никаква алтернатива на паркиране. През 2015 година обаче в "Лозенец" няма зелена зона и от общината са безсилни да направят каквото и да било, но през 2018 година, когато квартала става част от зелена зона за паркиране хората вече нямат проблем да паркират на тротоара, защото се слага знак,че паркирането върху тротоара е разрешено,защото от ЦГМ са много загрижени, че хората няма къде да паркират (вижте снимката), уточнява читателката ни. Следващите снимки от улица "Балша" в ж.к "Иван Вазов". До преди да стане зелена зона паркирането върху тротоара е забранено и глобяват, и вдигат колите от там, но през 2021 година кварталът става част от зелена зона и вече няма проблем паркирането на левия тротоар по улицата да бъде разрешено и разчертано, вместо да бъде ремонтиран. Следващите снимки са отново от "Иван Вазов" и улица "Краище". Както се вижда през 2019 година има знак "Забранен е престоят и паркирането", но през 2021 година, когато районът става част от зелена зона, действието на знака е много по-кратко и в далечината може да видите как малко след знак Б28 е сложена табела за зелена зона,която стига до самото кръстовище. Следващите снимки ще онагледят отново твърдението ми, че "редът" в зоните за паркиране настъпва там, където се забият антипаркинг колчета, а не заради самата зона (Следващите снимки са от "Иван Вазов" отново,където ясно се вижда,че където няма колчета продължава паркирането по тротоарите). Следващите снимки са от паркинга на 5ДКЦ в "Студентски град" или по-известно като "Студентска поликлиника". Паркингът на 5ДКЦ е даден на частни лица по време предишното управление, които са си поставили антипаркинг скоби и необезпокоявано могат да си паркират на паркинга на ДКЦ-то,а всички болни хора, които ходят до там се чудят къде да паркират. Както сигурно всички знаят бившият кмет на район "Студентски" е сегашния шеф на ЦГМ. Читателката ни дава пример и от репортаж, направен през 2017 година, в който жител на квартала разказва как общината не е искала да асфалтира улица "Епископ Протоген" и те са го направили сами. "Но през 2017 година,когато една част от района става зелена зона общината поставя табела зелена зона и започва да събира пари,въпреки че не е вложила една стотинка в реновирането на улицата", допълва тя. В публикацията си жената дава информация и за незаконна практика, която се е извършвала през 2016 година - да се слагат скоби на коли, които паркират пред гаражите, въпреки че пред гараж не може да се паркира. Могат да те глобят,но не и да ти поставят скоба, казва тя. "Може да видите в репортажи как се крият и не искат да отговарят на въпросите на "Господари на ефира", уточни читателката на Sofia24.bg. Цитатите,които ще поставя по-надолу са от поредица скандали свързани с ЦГМ от 2016 година, когато се оказа, че тогавашният директор на дружеството - Симеон Арнаудов живее доста охолно и където бивш служител на ЦГМ го обвинява в злоупотреби и нередности. "Къща и апартамент в "Драгалевци", къща на морето и лъскави коли притежава Арнаудов, той се движи с охрана, а служителите на Центъра за градска мобилност нямат право да излизат от стаите, когато директорът идва. Районът се отцепва, разказа пред "Господари на ефира" дългогодишен служител на ЦГМ. Арнаудов е делегирал част от правата си на Свилен Кръстев, той се занимава с контрольори и паяци. Той е измислил това - в 18,30 ч. паякът минава и вдига всички коли, на които са поставени скоби. Човекът идва в 18,45 - зоната е до 19 часа, колата му я няма и е принуден да плати и за скобата, и за паркинга. Ако има два лева, трябва да се откраднат три", казва за Арнаудов служителят. Той разкри още, че в ЦГМ от две години се води на работа жената на районен кмет, която получава заплата, но не е стъпвала там. Според експерти на предаването къщата на Арнаудов в Драгалевци струва над един милион лева." Само ще припомня, че след 2016 година платените зони за паркиране бяха увеличени в още 6 квартала, работното време беше променено няколко пъти т.е в дружеството влизат още милиони към днешен ден. В пъти повече отколкото са влизали 2016 година. И накрая ще ви покажа да видите още 2 снимки от Редута, от 2015 и 2019 г., и ще разберете,че виновникът за тежкия проблем с паркирането е ужасяващото презастрояване на града. Изключително много се съмнявам щом обикновен човек като мен може да достигне и да систематизира цялата тази информация, кметът на района да не може. Последните промени и разширения на зоните стават с гласуването в СОС на ГЕРБ, ВМРО, АТАКА, ДБ и "Спаси София". Мисля,че трябва да се борим със силни протесни действия и не трябва да допускаме това дружество на територията на "Гео Милев" и "Редута"! |
Още по темата: | общо новини по темата: 9 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета