ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Проектът за "Патриарха" бе представен отново пред общинските съветници в СОС | ||||||
| ||||||
По думите му, проектът предвижда подобрения за всички участници в движението, а исканията на живеещите в района са взети предвид. "С този проект постигаме баланс - паркирането не се премахва в нито един участък, а по бул. "Витоша" са предвидени и компенсаторни паркоместа. Нещо повече, отваряме един от паркингите на ЦГМ за нормално ползване от страна на живущите, с което добавяме още 50 места. Но най-важното е, че подобряваме условията за придвижване на всички останали участници в движението", подчерта инж. Павлов. Редица експерти също застанаха зад реализацията на проекта и го определиха като необходим за подобряване на движението и твърде закъснял. Те припомниха, че новата организация на движението присъства в редица стратегически документи на Столичната община като Плана за устойчива градска мобилност, Подробния устройствен план на района, както и Генералния план за организация на движението. "Средната скорост на шестте тролейбусни линии в момента е едва 13 км/час и с новата БУС лента искаме да направим пътуването по-бързо за десетките хиляди пътници, които ежедневно ползват градския транспорт. Новата велоалея пък свързва в цялостна мрежа шест от съществуващите, но несвързани велоалеи, с което целим да осигурим най-после смислени трасета за велосипедистите", заяви ресорният зам.-кмет и допълни, че той отговаря за удобството и пътната безопасност на всички участници в движението. Управляващите припомниха, че проектът е многократно представен и обсъден пред медиите и с гражданите. "Имаше обществено обсъждане, след което пристигнаха над 600 становища от граждани в подкрепа на проекта, както и дискусия в район "Средец". Проектът спечели и над 5000 гласа в програма "София избира". Намерен е разумният баланс за всички заинтересовани страни, но трябва да се разбере, че основните булеварди не са частни паркинги, а артерии, които да провеждат движението на хора, независимо дали са избрали да пътуват с автомобил, с градски транспорт или с велосипед. София трябва да се погрижи за всички участници в движението и ако искаме да намалим задръстванията и замърсяването на въздуха, трябва градският транспорт да бъде най-бързият и удобен начин за придвижване. Друго решение няма", категоричен е зам.-председателят на Комисията по транспорт Андрей Зографски. |
Още по темата: | общо новини по темата: 626 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/105 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета