ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Омръзнаха ли ви рекламите в пощенската кутия? | ||||||
| ||||||
Ефективността, където има залепен стикер СТОП реклама, е 80%, поясни за БНР Георги Табаков, организатор на кампанията за намаляване на хартиената реклама в пощенските кутии. По думите му, ако подобна пощенска кутия е получавала около 1.2 кг на месец, след поставянето на стикера количеството пада под 200 грама. Механизмът действа само на територията на София. Проектът е пилотен. Анализът сочи, че южните квартали на столицата са с най-много поставени стикери. Около 50% от пощенските кутии, които са с поставен стикер, въобще не получават реклама, в около 30% тя е намаляла значително, а в останалите около 15-20% продължават да се пускат хартиени реклами, посочи Табаков в предаването "Хоризонт до обед". Той уточни, че има официално сключено споразумение с големите търговски вериги да бъде спазван стикерът "СТОП реклама". Брошурите се издават в тираж няколкостотин хиляди. Близо 50 на сто от софиянци изобщо не искат да получават тези брошури, сочи миналогодишното проучване на кампанията, осъществено от Изследователски център "Тренд". Очаква се скоро, през май, да бъдет представени данните от ново проучване. Над 24 000 са получилите стикер СТОП реклама. Има брояч, който отчита този брой в реално време, отбеляза Георги Табаков. В някои страни е забранено пускането на подобни реклами, освен ако няма изрично поставен стикер, с който се иска това, тоест това е съвсем друго ниво на справяне с проблема, отчита още инициаторът на кампанията. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета