ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Министерството на авариите обучава софийските деца какво да правят при бедствие | ||||||
| ||||||
Експерти от Министерството на държавната политика при бедствия и аварии започват да обучават децата в софийските детски градини. Тази сутрин беше първото практическо занятие за реагиране при бедствия в столичната 21-а детска градина "Зора". На малчуганите са раздадени специални книжки за оцветяване, в които е описано какво трябва да правят. Възпитателите подготвят децата и чрез практически уроци под формата на игри. Проучване на министерството показа, че такъв тип игри имат голям успех сред децата, обясни Налаядин Налбант, директор на Националния учебен център към ведомството. Началникът на "Подготовка на органите за управлението, населението и научноизследователска дейност" Гергина Сутинска каза, че се търсят нови подходи за обучение на децата, защото е много важно да се промени отношението им към бедствията. В момента липсва чувство на лична отговорност за реакция при подобни ситуации и всеки чака някой да помогне, добави тя. Министерството разработва с преподаватели от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и информационни брошури, предназначени за деца със зрителни увреждания. Към тях ще бъде приложен аудиозапис на шумовете на конкретните бедствия, за да могат децата чрез своите сетива да се ориентират в обстановката, уточни Сутинска. Източник: За града |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Четири зодии са истински победители днес
09:25 / 03.01.2025
Хекимян: Терзиев и Бонев показаха, че мразят София и хората в града
09:41 / 03.01.2025
Две зодии ще имат любовни проблеми през януари
15:18 / 03.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (581) | 53% | |
Не (401) | 37% | |
Не мога да преценя (111) | 10% |