ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Летище "София" зарадва пътниците с нова услуга | ||||||
| ||||||
Пазарува се като във всеки друг онлайн магазин, но стоките се заплащат и получават на място, не се изпращат по пощата и могат да бъдат резервирани най-късно 24 часа преди полета, поясняват още от летище София. Услугата "Резервирай и вземи“ спестява време и предлага различни промоции за пътуващите през аерогарата. Тя е част от новата визия на "СОФ Кънект“ и Duty Free за подобряване на пътническото преживяване. Проблемът е, че някои от пътниците закъсняват за полета си докато пазаруват. Това създава излишно напрежение между наземни персонал и пътниците, защото авиокомпаниите се стараят стриктно да спазват часовете за излитане. Практически това означава, че ако даден човек се е забавил в търговски обект на Duty Free, може да си изпусне полета. |
Още по темата: | общо новини по темата: 152 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/26 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета