ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Контрера за "Спаси София": Не знам как спасителите имат наглостта да се обаждат, вместо вкупом да си подават оставките и да се скрият вдън земя | ||||||
| ||||||
Кой управлява транспорта на София? Отговарям - "Спаси София" чрез техния заместник-кмет Илиян Павлов! Това заяви общинският съветник от ВМРО в СОС Карлос Контрера във Facebook, предаде Sofia24.bg. Припомняме, че по-рано днес от "Спаси София" се обявиха против закриването на нощния транспорт в София, каквото предложение са внесли в Общинския съвет Карлос Контрера и Ваня Григорова. Ето какво още каза по този повод Контрера в социалната мрежа: В резултат от това "мъдро" и "експертно управление основни градски линии се разредиха, имаме интервали по 40 и кусур минути на автобусни линии, хората висят по спирките. Ще дам пример с вечерните курсове на линия 85, например. Линия 72 също е в определени периоди на деня с интервали на движение над 25-30-40 минути, а е тежко натоварена линия. Линия 111 беше намалена с 5 коли по заповед на зам.-кмета на "Спаси София". Обаче в това не виждат проблем, а виждат проблем в това, че искаме да спрем 2 от полупразните, да не кажа празни, нощни линии! Давам малко числа, защото за разлика от "Спаси София" боравя с показатели и параметри, а не с лозунги. Линия Н3 - среднодневно за 2024 г. за м. април е возила на ден по 41 човека, за м. май - 60 човека, за м. юни - 70 човека, за м. юли - 68 човека, за август - 60 човека, за м. септември - 55, за м. октомври - 70, а за м. ноември - 71. Линия Н4 - среднодневно за 2024 г. за м. април 81 души на ден, а за ноември 2024г. - 97 души на ден. За периода 11.2023г. до 11. 2024 г. общо превозени пътници 167 544. Това са четири линии с курсове на всеки час. Има градски линии, които превозват в пъти повече пътници, но логиката на спасителите е, че вместо да подобрим тях, трябва да бухаме милиони левове, за да возим средно на ден по 60-70 човека по линия Н3, например! Когато си в криза, а градският транспорт е в такава в момента, оптимизираш процесите, засилваш основните линии, които извозват огромен брой пътници, а не държиш линии, които са слабо натоварени и за които нямаш нито водачи, нито автобуси. Спасителите твърдят, че предложението за спиране на нощните линии било лобизъм за такситата. И колко точно от тези 60 души средно на ден по линия Н3, примерно, ще се качат на такси? А и да се качат - на фона на 5000 таксиметрови автомобила в София това точно каква тежест има? Въобще страшни глупости, страшни! След като съсипаха целия градския градски транспорт, не знам как спасителите имат наглостта да се обаждат, вместо вкупом да си подават оставките и да се скрият вдън земя! |
Още по темата: | общо новини по темата: 544 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/91 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета