ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Контрера с 10 въпроса към Васил Терзиев и зам.-кмета по транспорта Илиян Павлов | ||||||
| ||||||
Ето какво още добави той: Преди заседанието същите заедно с Терзиев дадоха напоителна пресконференция, в която се обясняваха като ученички, след което провалиха заседанието на СОС, за да не лъсне цялата им некомпетентност. Останаха незададени много въпроси, очевидно общинските съветници от ПП-ДБ-СС не искаха дебат по темата, нямаха смислени отговори, уплашиха се и избягаха. Това е недодялан опит да бъде спасена неадекватната администрация на Терзиев и още по-неадекватния зам.-кмет по транспорта на "Спаси София“. Понеже очевидно нямат смислени отговори на много въпроси, подвиха опашки и избягаха от сесията. Въпреки това публично задавам десетте въпроса, които бях подготвил: 1. Кога ще бъде пуснато движението по пътния възел към кв. "Бояна“? Защо скелето за укрепване струва 282 000 лв. и след шест месеца протакване от "Московска“ 33 накрая е възложено аварийно да бъде поставено? 2. Какъв е линейният график за ремонта на ул. "Опълченска“, спазва ли се той, преведен ли е аванс на изпълнителя и в какъв размер, кои дейности са извършени, кои не са и спазват ли се сроковете? 3. Защо не се предприемат никакви действия за авариен ремонт на бус лентите по бул. "Данаил Николаев“ и бул. "Евлоги Георгиев“, чиито настилки са нагънати? 4. Защо са спрени средствата за текущ ремонт на улична мрежа към столичните райони и кметовете нямат пари да кърпят дупки? 5. Защо след злополучния ремонт по бул. "Патриарх Евтимий“ асфалтът започна да се нагъва, включително и по новата бус лента? 6. Коя организация на движение важи според Столична община по бул. "Патриарх Евтимий“ и бул. "Витоша“ - спряната от съда нова или старата? 7. Защо не са обявени процедури за избор на изпълнители на пътната маркировка в София и до кога Столична община смята да занимава с това общинската фирма "Софинвест“, която не е специализирана в тази дейност? 8. Защо още няма методика как да се харчат останалите средства за ремонт на тротоари от заема за 120 млн. лв. и колко пари се усвоиха от тях до септември 2024 г.? 9. До къде е стигнало проектирането на основния ремонт на бул. "Джеймс Баучер“ от кръстовището на Семинарията до бул. "Черни връх“? 10. Как ще бъдат осигурени средствата за бонус системата за водачите в наземния транспорт, защо споразумението не беше представено на общинския съвет и защо особено вечерните курсове на автотранспорта и електротранспорта са разредени и интервалите надхвърлят 40 минути по някои линии всеки ден? Тези и други въпроси не успях да задам на неслучилата се сесия, защото ПП-ДБ-СС позорно избягаха. |
Още по темата: | общо новини по темата: 657 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/110 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета