
ЗАРЕЖДАНЕ...
Контрера: Лъжливите овчарчета от ПП-ДБ-СС съсипват столичния транспорт и все друг им е виновен | ||||||
| ||||||
Ето какво още добави той: Кметът Васил Терзиев върнал решението на СОС за удължаване на договора за северните линии, обслужвани от МТК ГРОУП. И това се възприема като геройство от умно-красивите. Обаче нямат отговор на въпроса кой ще обслужва тези линии след 1 август 2025г., ако не се удължи договора, как ще се обслужват и на каква цена. Нито Терзиев, нито Бонев, нито някой от ПП- ДБ-"Спаси София" има отговор. Способни са да оставят цели два района и десетки хиляди пътници без никакъв транспорт, за да си водят война с частния оператор. Иначе се бият у гърдите, че били десни... Цената на частния оператор била по-висока, казват ПП-ДБ-СС. Цената за 2024г. на километър за МТК е 4.88 лв./км, а на Столичен автотранспорт - 5.07 лв./км. Към тези 5.07 лв./км. трябва да добавим и 16 млн. лв. заеми, дадени от общината през 2024г. на общинското дружество. И цената става 5.56 лв. км. Така, например, за м. декември 2024г. Столичен автотранспорт получава 9.38 лв.км., за м. ноември 2024г. получава 5.29 лв. на км. Кое е по- евтино се пита в задачата? И ситуацията каква е - хем няма кой да вози, хем няма автобуси, хем няма водачи, но Терзиев и ПП-ДБ-"Спаси София" много държат да не се удължи договора и хората да останат без транспорт. Явно много мразят софиянци, щом са готови да оставят цели два столични района без автобусен превоз. Още по-фрапантното е, че това се случва на фона на кампания за орязване на автобуси по основни и крайградски линии. Така, например, заместник-кметът по транспорта (Спаси София) тихомълком намали броя автобуси по линия 111, сега предлага да се намали един автобус по линия 260, един автобус по линия 8, един автобус по линия 4. Хората висят по спирките, интервалите на движение са като на селски рейс, дето минава по два пъти на ден. Броят на неизвършените курсове е огромен, но вместо да се полагат усилия, ПП-ДБ-"Спаси София" викат - дайте да прекратим договора на оператора с най-малко неизвършени курсове и да се откажем от нископодови газови автобуси, за да возим после хората със стари пушещи дизели или въобще да не ги возим... Истерията около договора на МТК е ясна - има два плана. Единият е войната на Борис Бонев и "Спаси София" с МТК, защото търговската марка "Спаси София" е собственост на съдружници в МТК. Същите се съдят няколко години, но Бонев и компания не декларират това като потенциален конфликт на интереси и през общинският съвет си решават икономическите взаимоотношения с МТК. Вторият план са едни 100-200 млн. лв., които Терзиев и ППДБ са обещали да дадат на строителите на метрото като индексации. За тази тема въобще не се говори. Откъде ще дойдат тези пари, за чия сметка? Пълно мълчание. И затова се създава пушилката с МТК, за отклоняване на вниманието. Между другото темата я ползват, за да отклоняват вниманието и от хаоса, който Спаси София създадоха с транспорта в целия град - калпави разписания, нередовни и неизвършени курсове, хора висят по спирките, шофьорите бичат по 400 часа извънреден труд на годаина. От 1 януари до днес Столична община не е превела една стотинка за градския транспорт. Лично отговорни са Терзиев, Бонев и зам.-кмета по финансите Иван Василев. Това са три месеца без нито лев общинско финансиране, за да се движат автобуси, трамваи, тролеи и метро. Смятате ли, че това е нормално управление? Не, не е. Управляват ни хора, които са способни да унищожат целия град, само и само да е на тяхното. Това не е управление, това е подвижен цирк, да не кажа тумба луди, чието място не е на "Московска" 33, а в болницата в Курило. Вижте по-малко |
Още по темата: | общо новини по темата: 601 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/101 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg