
ЗАРЕЖДАНЕ...
Клиентите на "Топлофикация София" вече могат да плащат сметките си през новото мобилно приложение | ||||||
| ||||||
"Моето топло" има опростен и интуитивен дизайн, който осигурява лесен достъп до услугите на дружеството и значително улеснява управлението на всички дейности, свързани с топлоенергията. Потребителите могат да добавят или премахват свои обекти, да получават известия, както и да заявят получаване на електронна фактура. С помощта на приложението, клиентите могат да проследят текущите си и просрочени задължения, независимо колко имота притежават, и да ги платят, без да се налага да посещават офис на "Топлофикация“. Всички издадени фактури за последните 36 месеца ще бъдат достъпни за преглед, като всяка от тях може лесно да бъде изтеглена в удобен формат. По този начин "Топлофикация София“ се стреми да намали хартиения документооборот и да спестява време на клиентите. "Моето топло“ предоставя и визуализация на потреблението на топлинна енергия – месечно и годишно – с възможност за сравнение с предходни периоди. Клиентите получават справка за потреблението за имота, за етажната собственост и за годишното изравняване. Така могат по-лесно да анализират консумацията си и да оптимизират енергийните си разходи. Една от ключовите функционалности е интегрираната интерактивна карта, която показва планови ремонти и аварии в реално време. Това позволява на потребителите не само да бъдат информирани за текущи дейности в техния район, но и сами да подават сигнали при възникнали проблеми. Важна функционалност е и мониторингът, който дава информация в реално време за параметрите на абонатната станция. Проследява се външна температура и температурата отопление и гореща вода. Разработката на приложението е част от дигитализацията на дружеството с цел да осигури по-удобно, прозрачно и ефективно обслужване на клиентите си. |
Още по темата: | общо новини по темата: 144 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/24 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg