ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Карлос Контрера: Поне 50 автобуса в столичния автопарк трябва да бъдат сменени | ||||||
| ||||||
"Видяхте лятото какво напрежение настана заради липсата на климатици по линия 260, например. Предлагам да се купят новопроизведени газови автобуси – 20. Нужно е да върнем двуетажните автобуси в София. Трябва да се потърсят употребявани автобуси Евро 5 или Евро 6. Трябва да се сменят 20-годишните коли, срещу които има огромно недоволство“, заяви още Контрера. 9,6 млн лв. биха стрували употребяваните автобуси на Столична община, показват разчетите на Контрера. Фактите, които са изнесени в подготвения от него доклад, не са били оспорени от никого в общинския съвет, но "колегите по неясни причини до момента не приемат моите предложения“, поясни Контрера. Автопаркът все повече аварира, не се изпълняват курсове, хората чакат напразно по спирките все по-често, свидетелства той. Контрера има информация, че кредитори са започнали производства за принудителни вземания към част от транспортните дружества в София. Според него, през декември може да се стигне до невъзможност за плащане заплатите на работещите в столичния градски транспорт заради запорирани сметки. 200 души липсват като персонал в автобусния столичен парк и 100 души в електротранспорта, обяви Контрера. Най-напредналият трамваен проект в София в момента е на бул. "Копенхаген“, където трябва да минава т.нар. "широк трамвай“. "Категорично смятам, че парите за поддръжка на съществуващите трамвайни трасета в столицата не са достатъчни. Според мен трябва да се отделят 30-40 млн. лв. годишно само за поддръжка“, убеден е Контрера. Той коментира инцидентите с пешеходци в столицата, като заяви, че според него МВР основно се занимава с поставяне на мобилни камери за скорост, като подценява всички останали нарушения. Контрера открои тезата си, че когато един водач си позволява дребни нарушения от самото начало, у него се създава чувство за безнаказаност, което е опасно, защото води до по-тежки нарушения в бъдеще време. Карлос Контрера поясни важността на инфраструктурата като възспиращ елемент – когато пътищата са изправни, има по-малко предпоставки за катастрофи. |
Още по темата: | общо новини по темата: 500 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/84 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Абонамент
Анкета