
ЗАРЕЖДАНЕ...
Институт за пътна безопасност: Инспекция по трасето на АМ "Люлин" установи сериозни дефицити на безопасност | ||||||
| ||||||
Ето какво още добави той: - Липсва осветление и в трите тунела; - Монтираните ОСП /мантинели/ са повредени в следствие на ПТП на 8 места, но АПИ не са предприели действия за обезопасяване на опасните места; - След ремонтните дейности по асфалтовото покритие не е положена маркировка. - Не е почистена тревната растителност, като на места навлиза върху пътното платно и ограничава видимостта по посоката на път Считаме, че е налице много висок риск от настъпване на тежко ПТП. Настояваме отговорните служители от АПИ да предприемат незабавно действия по обезопасяване на АМ "Люлин" в отсечката от гр. София до гр. Перник и да бъде предоставена методологията за анализ на риска, която се изисква съгласно 2004/96/EC. Проблемите, които сме установили, са хронични и ние многократно сме ги посочвали както на Стопанина на пътя, така и на ДАБДП. Съгласно съвременните разбирания тунелите се класифицират като средно дълги и в съответствие с чл.13 на Директива 2004/96/EC трябва да бъде извършен анализ на риска. Тъй като проблемите са налични за поредна година и след като бе многократно обявена "Война на войната по пътищата" ИПБ изисква методология, съгласно която е взето решението да не се прави нищо по тези съоръжения представляващи национален интерес. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (592) | 53% | ![]() |
Не (411) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg