ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Експерт: Българинът зад волана мисли за всичко друго, но не и за безопасността | ||||||
| ||||||
"Факторите са комплексни. Бихме могли много да кажем за почистването на пътната настилка. В България това все още става с луга и пясък“. Това заяви в "Тази сутрин“ Красимир Георгиев, председател на управителния съвет на Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България.Той добави, че има по-щадящи химически химикали, които държат пътната настилка суха. "Българинът зад волана мисли за всичко друго, но не и за движението и безопасността. Като добавим това, че когато сме зад волана си чатим на телефона, говорим си и подобни неща, в един момент се оказва, че този пред нас е спрял. Тогава изпадаме в паника и скачаме на спирачката“, добави той. "Шофьорът е живият фактор. Той може да компенсира недостатъците на неодушевените фактори. Ако шофьорът не бърза, 60% от катастрофите ще бъдат спестени“, подчерта той. Според него в системата за правоспособност има пропуск, което позволява на водачи с епилепсия да шофират, тъй като връзката между КАТ и болничните заведения я няма. "Това е една малка причина. Да кажем, че на 100 катастрофи една е заради тази причина“, допълни Георгиев. "Грайферът има отношение, ако тръгнем да правим офроуд. За доброто сцепление на гумата значение имат съставните части при производството – колко полиестер, колко каучук има, а това е съобразено от температурните условия, в които ще се кара“, категоричен е председателят на управителния съвет на Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България. Той подчерта, че летните гуми се втвърдяват през зимата, което намалява сцеплението. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Софийски новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета