ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Доволни ли са столичани от "Софийска вода" - социологията си каза думата
Автор: Екип Sofia24.bg 11:14 / 15.12.2023Коментари (0)416
©
За поредна година клиентската удовлетвореност на потребителите на услугите на "Софийска вода“ остава висока. Това показват данните от годишното социологическо проучване на нагласите на клиентите, което агенция "Алфа Рисърч“ прави по поръчка на дружеството. 90 % процента от клиентите на "Софийска вода“ като част от Веолия, са удовлетворени от услугите на дружеството, показват тазгодишните резултати. 

Основните теми, които вълнуват потребителите, са свързани с качеството на водата, цената й и отчитането на потреблението. По отношение на качеството на водата, 79 % от потребителите го определят като много добро, отлично или са с неутрално отношение към въпроса. Възможностите за отчитане, които дружеството осигурява, отговарят на потребностите на 74% от запитаните. Настоящата комплексна цена на водата на  дружеството също отговаря на очакванията на мнозинството потребители.

Дигиталните канали на "Софийска вода“ продължават да печелят популярност и доверие. Сайтът "Софийска вода“ се наложи като най-удобния и сигурен източник на клиентите за информация, свързана с експлоатационната дейност. Продължава да расте и популярността му, както и на мобилното приложение, като удобен и лесен начин за плащане на сметки.

В рамките на годишното социологическо проучване на клиентската удовлетвореност, петте центъра за обслужване на клиенти на "Софийска вода“ бяха поставени под специално наблюдение, тип "таен клиент“. Проучването обхвана целия процес от влизането на клиента в офиса, през идентифициране на проблема, боравене с програмите за събиране и обработка на информация и предлагане на възможни решения. Работата на служителите беше оценена по единайсет ключови показателя. Резултатите показват ангажираност, разбиране на проблемите на клиентите и умения за комуникация.

"Радвам се да видя, че положените усилия през последните 12 месеца се отразяват в получените резултати. Имахме предизвикателства, които не бяха лесни за преодоляване, но се справихме. Благодарение на усилията на целия ни екип сме успели да защитим доверието на нашите клиенти!“, коментира Васил Тренев, изпълнителен директор на "Софийска вода“.

Годишното социологическо проучване на клиентската удовлетвореност е база за сравнение в следването на стратегията на "Софийска вода“ за подобряване качеството услугите и обслужването, които предоставя на своите потребители. Освен че позиционира водния оператор на столицата чрез единна методика на оценка с останалите компании в сектора на водещия оператор в света Веолия, то дава представа и за съпоставянето на компанията с други доставчици на комунални услуги. "Софийска вода" за трета поредна година е оценена като най-добрата.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Софийски новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Януари 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията