ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Борис Бонев постави психиатрична диагноза на ГЕРБ | ||||||
| ||||||
"Патологичното лъжене се проявява, като патологично лъжене и изкривяване на реалността, основано на фактически елементи, включващо продължително и обширно фабрикуване на събития за продължителни периоди. Характеризира се с изграждането на привидно достоверни лъжи, сложно вплетени в рамката на рвалността. Е, привидно сложни лъжи, вплетени в рамката на реалността беше и опитът да се обясни как на три пъти по-високи цени се купували колчета или се били поставяли маркировки. Каква е реалността? ГЕРБ манипулират, сравнявайки числа, които са несравними от различни периоди - не 3 месеца, а 65 месеца, защото цените, които те сравняват са от 2019 година, много преди COVID и инфлация и всякакви други кризи, които сполетяха държавата и строителния сектор. Дори тогава в онези два договора, сключени 2019 година има сериозно разминаване в цените на едно колче например. В единия договор Е 18 лева, в другия е 35 лева. Те обаче сравняват с по-ниското, любезно пропускайки факта, че тези цени днес са нереалистични, защото това са цени, които не са актуализирани с инфлацията. И всъщност именно липсата на актуализация на тези цени до едностранното прекратяване на договорите за маркировка и знаци от страна на фирмите. Защо обаче стигна до прекратяването? Защото когато тези фирми, по времето на ГЕРБ многократно са искали тази индексация да се случи, комисията, която е трябвало да направи това не се е събрала и не го е направила, а за нас нямаше време да го направим". За това подходихме по единствения възможен начин, за да има маркировка и пътни знаци в София, а именно да се възложи на общинското дружество "Софинвест" нещо, което е правено и преди от ГЕРБ. Нещо, което е много важно да се каже е, че и предишното, и настоящото ръководство на "Софинвест" е назначено от ГЕРБ. Днес по една от телевизиите, един от общинските съветници: На въпрос защо обвинявате това дружество, че не се справя, както трябва, при положение, че вие сте му назначили директора, изнерви се и каза - това няма никакво значение, важно е, че колчетата са три пъти по-скъпи. Не, има значение кой назначава в тези дружества, защото контролът е изцяло в ръцете на ГЕРБ. Това обаче, което ние сме направили, за да не се стига до подобни ситуации занапред, за да не зависим от частни фирми, за да не зависим от дружества, управлявани от хора, назначени и контролирани от ГЕРБ", обърна внимание Бонев. Той посочи, че работят и ще внесат доклад през ноември месец за създаването на общинско предприятие. "Има разлика между дружество и предприятие. Предприятията са на директно подчинение на кмета и са второстепенни бюджетни разпоредители, които не работят за печалба, много ключов елемент. Това не са фирми. Това са тип дружества, които целят да защитават обществения интерес. Смятаме, че чрез подобен тип стъпки за създаването на подобен тип предприятие ще може да върнем отново контрола по пътните ремонти, по полагането на пътната маркировка и поставянето на знаци в общински ръце, за да има контрол, за да има качество и за да не изпадаме в ситуации на дупки, коментира Борис Бонев.Според него ГЕРБ се опитват предизборно да ги вкарат в обяснителен режим. "Предстои ремонтът на бул. "Александър Стамболийски" с трамвайното трасе. Отново проект, който се чакаше от десетилетия най-сетне този ремонт ще стартира. Предстои започването на ремонт на бул. "Мария Луиза", заедно с трамвайното трасе от ул. "Козлодуй" до надлез "Надежда". Предстои да се ремонтира "Джеймс Баучер", предстои обявяването на търг за Източната тангента. Предстои ремонт на "Копенхаген", ул. "Адам Мицкевич“ и други малки квартални улици и булеварди. Всичко това се прави отдавна трупаните проблеми с трафика да се решават, но голямата работа е, че по всеки един от тези булеварди, по всеки един от тези проекти са заложени мерки за приоритизация на градския транспорт и велосипедното движение. Да не говорим за бус ленти, за трамвайни ограничители, за велоалеи, но тях ги има, защото нашата визия, нещо, което с кмета Терзиев сме говорили многократно, както и с цялата ни група общински съветници от трите партии е, че градът трябва да се развива така, че да има за всички. Да бъде град за хората, което не означава само и единствено изграждане на автомобилна инфраструктура, а заедно с нея и всички онези мерки за приоритизиране на градския транспорт. Така ние решаваме проблемите, натрупани с годините, така ние отговаряме на безпочвените лъжи и манипулации, които ГЕРБ се опитват да фабрикуват на ежедневна база, надявайки се, че медиите ще им обърнат внимание, защото те с друго конструктувно в Общинския съвет очевидно не могат да се похвалят. Това може да бъде много лесно видяно от качеството и количеството на докладите, които са внесли", обясни общинският съветник. |
Още по темата: | общо новини по темата: 657 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/110 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Регионални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Абонамент
Анкета