ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Никола Илчев: Балканските пазари, които доскоро се смятаха за недостатъчно развити стават все по-интересни | ||||||
| ||||||
Събитието се провежда за втора поредна година под това име, но историята му е по-дълга. През 2016 г. то започва във формат "Продавай успешно в Румъния“. "Тогава аз правех онлайн бизнес в Румъния. Имаше много проблеми и ние бяхме намерили различни решения. Поканих румънски лектори, които да направят помощни лекции пред български търговци. На събитието имаше около 60 компании, като в последствие разбрах, че около 40 от тях са започнали да развиват дейност на румънския пазар само в рамките на една година. Видях, че в този формат има хляб и започнахме да го провеждаме систематично. Направихме три такива издания, след това го разраснахме до "Продавай успешно в Румъния и Гърция“. След COVID пандемията взехме решение да не се ограничаваме до България, Румъния и Гърция, а да отворим вратите за целия Балкански полуостров“, разказа организаторът. Balkan eCommerce Summit 2023 се радва на по-голям интерес от очакваното и организаторите получават позитивна обратна връзка. Тази година те очакват около 2000 гости на събитието, които ще имат възможността да чуят много интересни лектори от водещи компании от дигиталния сектор и да се срещнат с повече от 120 изложители в мащабна експо зона. Всички посетители имат достъп до специално приложение, в което могат да комуникират помежду си, както и до специално издадено списание за събитието, което включва информация за отделните пазари, обясни Никола Илчев. Събитието ще се проведе на 4 и 5 април в "Арена София“. Подготовката ще започне два дни по-рано, тъй като залата трябва да бъде приведена във вид, удобен за конферентен формат. "Ще построим огромна сцена, ще има много щандове. Ще префасонираме залата по такъв начин, че хората да се чувстват като на бизнес конференция, а не като на спортно мероприятие. Ще има различни активности в коридорите на самата конференция. Предвиждаме допълнителни уъркшопи, в които различни представители на бизнеса ще имат допълнителни малки лекции, насочени към практическата част“, разказа Никола Илчев. Организацията на подобно мащабно събитие е трудно, призна той. "Постарали сме се да намерим професионалисти за абсолютно всеки елемент от тази огромна организация, която правим. Когато се доверяваш на професионалисти и те знаят какво правят във всеки един момент, всичко може да бъде много добре и лесно подредено.“ На конференцията ще има панел, посветен на АІ инструментите в електронната търговия. Те помагат за персонализиране на съдържание за потребителите. "Пестят времето на потребителя да се лута в много големи масиви от продукти и насочват вниманието му там, където наистина ще направи покупка, което е по-ефективно както за него, така и за самия търговец, който по-бързо и ефективно ще прави самите продажби“, обясни Никола Илчев. Сред лекторите ще има представители на големите социални мрежи – Meta, TikTok, Microsoft. "Те ще разкажат за това как по-успешно да използваме инвентара, който те предлагат за реклама. Имаме интересни лектори от големи платформи за онлайн търговия, които е много трудно да бъдат поканени да дойдат да говорят на форум като нашия. Ще има представители на големи световни лидери в сферата на логистиката, платформите за създаване на онлайн магазини, които ще разкажат за най-новите тенденции и практики, които са вече наложени в световен мащаб“, поясни Илчев. Balkan eCommerce Summit дава възможност за създаване на стотици бизнес контакти, допълни организаторът. Балканският регион е един от най-динамичните и най-интересните за правене на дигитална търговия, заяви Никола Илчев. "Все още има някои трудности по отношение на държави, които са извън рамките на Европейския съюз, но все по-усилено се работи в посока тези трудности да бъдат облекчени и тези пазари да бъдат приобщени към нашия, за да можем да правим както ние търговия в посока тези държави, така и от тяхна страна да идват стоки и услуги доста по-лесно“, заяви той. Големите магазини за електронна търговия бележат ръст и завладяват все по-голям процент от пазарния дял, докато за малките търговци става все по-трудно. "Те трябва да търсят своята идентичност в дигиталната среда по такъв начин, че да могат да бъдат интересни и привлекателни за клиента, а от друга страна да предложат нещо по-уникално като клиентско обслужване. На пазара ще се задържат тези, които наистина предлагат нещо повече от всички останали – по-добро клиентско обслужване, по-универсални, по-добри продукти и по-високо качество“, посочи Никола Илчев. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Хора в неравностойно положение за метростанция "Бели Дунав": Пощадете ни
10:03 / 27.11.2024
Тайната падна, но съмнението остана, Ивонне разкри дълго пазена тайна
09:09 / 27.11.2024
Мицкоски: Няма да отстъпваме от червените линии в преговорите с България
18:03 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета