ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
"Игра на калмари" стана най-популярната продукция за всички времена на "Нетфликс" | ||||||
| ||||||
Трилър сериалът от девет епизода, в който състезатели с финансови затруднения играят детски игри със смъртоносни последици в опит да спечелят 45,6 млрд. вона (38,58 млн. долара), стана международен хит след излъчването му миналия месец, припомня Ройтерс. За сравнение, заснемането на поредицата е струвало само 21,4 млн. долара, отбелязва Блумбърг. Близо 132 милиона зрители са гледали поне по две минути от шоуто през първите 23 дни. Това надминава рекорда, поставен от британския сериал "Бриджъртън", гледан в 82 млн. акаунта през първите 28 дни. Нетфликс обяви по-рано, че южнокорейският сериал е привлякъл 111 милиона зрители. Стрийминг платформата отказа да коментира публикацията, а неин адвокат заяви, че е нередно Блумбърг да оповестява поверителните данни, съдържащи се в документите. Сериалът е първата корейска драма, която завладява челното място в САЩ, и дори предизвика интерес към изучаване на корейски език. Шоуто дори получи положителен коментар от основателя на Амазон (Amazon) Джеф Безос, който го нарече "впечатляващо и вдъхновяващо", макар че Амазон има собствена стрийминг платформа, която се конкурира с Нетфликс. |
Още по темата: | общо новини по темата: 3086 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/515 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета