ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Amazon отваря физически магазин | ||||||
| ||||||
Там ще се предлагат дамски и мъжки дрехи, обувки и аксесоари от някои добре познати и нови марки, а цените ще привличат купувачи търсещи и по-евтини, и по-луксозни стоки, пише CNBC. Ще предлагаме дрехи на цена от 10 долара, но и дизайнерски артикули за 400 долара. Ще се опитаме да привлечем купувачи с всякакъв бюджет, обяви управляващият директор на Amazon Style Симона Васен. Площта на магазина ще е около 3 000 квадратни метра - малко по-малка от средния универсален магазин. През годините Amazon постепенно увеличава продажбите на дрехи. Миналия март Amazon изпревари Walmart като търговец на дрехи номер 1 в САЩ, според изчисления на Wells Fargo, а продажбите на дрехи и обувки на Amazon в САЩ са нараснали с приблизително 15% през 2020 г. до над 41 милиарда долара. Amazon ще въведе своя концепция за пазаруване във физическите магазини за дрехи. За да пазаруват в магазина купувачите ще разчитат най-вече на своя смартфон, чрез който ще разгледат артикулите. Когато влязат в магазина те ще могат да видят само част от продуктите - в един размер и цвят на конкретен артикул. Останалите размери и видове на всеки продукт ще се съхраняват в задната част на магазина. След като влязат в приложението на своя смартфон, трябва сканират QR код на артикула, за да видят какви размери и цветове има, както и какви са оценките за него от други купувачи. Ще им бъде предоставяна и друга информация като персонализирани препоръки и т.н. Така ще предлагаме по-голям избор за клиентите, без да се налага да се ровят по рафтовете, за да намерят правилния цвят и размер, заявява Васен. След като сканират QR кода на даден артикул, купувачите могат с един бутон да го "изпратят" в пробната или директно на касата за да го купят. В пробните Amazon ще има дисплеи, които купувачите могат да използват, за да оценяват артикули или да поискат друг размер, друг артикул, които да им бъдат донесени в пробната. Купувачите ще имат достъп и до историята на покупките си в магазина в приложението Amazon. Подобно на други концепции за търговия на дребно на Amazon, магазините Style ще съчетаят онлайн и офлайн пазаруването. Компанията започна да навлиза във физическата търговия на дребно, когато отвори книжарница през 2015 г., след което придоби веригата магазини Whole Foods за 13,7 милиарда долара. Има и собствена верига супермаркети. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Хора в неравностойно положение за метростанция "Бели Дунав": Пощадете ни
10:03 / 27.11.2024
Тайната падна, но съмнението остана, Ивонне разкри дълго пазена тайна
09:09 / 27.11.2024
Мицкоски: Няма да отстъпваме от червените линии в преговорите с България
18:03 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета