ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Знаете ли какво е FOMO – терминът е неразривно свързан с Черния петък | ||||||
| ||||||
Но този феномен е само върхът на айсберга. Черният петък е перфектен пример за дългосрочни маркетингови стратегии, които целят създаване на лоялност към бранда. Компаниите използват емоционална манипулация, за да укрепят връзката с потребителите. Няма да споменаваме марки, но има брандове, които създават емоционална връзка чрез истории, за да внушат ценности като сила, свобода и индивидуалност. Клиентите се идентифицират с тези истории и започват да виждат покупката не просто като транзакция, а като част от личното си развитие. Маркетинговите кампании често използват отзиви и популярност, за да внушат доверие. Например, препоръките от други клиенти създават усещане за сигурност, че изборът е правилен. Това важи в пълна сила и за кампаниите по време на Черния петък, когато големите опашки пред магазините създават илюзия за "уникална възможност“. Програмите за лоялност, които предлагат бонус точки и ексклузивни оферти, са още една техника за изграждане на дълготрайна привързаност. Чрез тях компаниите не просто задържат клиентите, но и ги карат да се чувстват специални. В заключение мога да кажа, че Черният петък и други подобни кампании са доказателство за способността на маркетинга да манипулира емоциите ни. Въпросът е дали сме осъзнати участници в тази игра или просто пешки в добре планирана стратегия за лоялност. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета