ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Светла Добрева, HR: Ако искаме да достигнем до полението Z, трябва да е през социалните медии
Автор: Живко Кръстев 12:59 / 11.01.2024Коментари (0)349
© Личен архив
Значението на социалните медии в изграждането на бранда расте постоянно. Това каза експертът човешки ресурси Светла Добрева в предаването "Човекът на фокус“ на Радио "Фокус“. 

Голяма част от целевата група за наемане на работна сила в България – поколението Z, живее в социалните медии. "Ако искаме да достигнем в тях, пътят е през различните канали на социалните медии“, заяви тя.  

Много компании в България в момента наемат работната си ръка през LinkedIn. "LinkedIn е най-силната социална мрежа, когато става въпрос за работа, за професионална информираност, даже и за обучения, за развитие на професионалистите.“ 

Качественият работодателски бранд започва изграждането си отвътре, обясни Светла Добрева. "Това е ключът към успеха, а служителите са основните посланици на нашия бранд. Когато ние им осигуряваме едно изживяване на работното място, което ги кара да се чувстват удовлетворени и горди от компанията, за която работят, тогава те стават наши посланици и брандът намира своя успех извън компанията, тъй като информацията достига до широк кръг от потенциални кандидати“, поясни тя.  

Допреди 10 години заплатата е бил водещ фактор при търсенето на работа, но в момента това вече не е така, отбеляза мениджърът човешки ресурси. "Последни проучвания сочат, че възможността за развитие – както личностно, така и кариерно, има еднаква тежест със заплатата и е определящо за това хората да вземат решение да сменят работното си място или да останат на същото.“ 

Въпреки лекото свиване на пазара, Добрева очаква и през 2024 г. да се запази тенденцията предлагането на работа да надвишава търсенето. "През тази година ще трябва да се наблегне на привличането на кадри и на даването на възможност на хората да се развиват в компаниите и да променят уменията, които имат, да се адаптират към новите изисквания в различните сфери. Навлизането на изкуственият интелект налага такъв тип промяна“, заяви още тя.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Август 2022 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
Лоша инфраструктура в София
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията