ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Стартира националната образователна кампания "Пресичам безопасно с TEDI" в София | ||||||
| ||||||
Кампанията се организира за четвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/. В него е включен и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания от страна на децата. През предишните три издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование. С него децата научават повече за безопасността на движение по пътища на три вида участници – пешеходци, водачи и пътници. Така учениците усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко българско училище да го използва и да стане част от кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 62 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000. Тазгодишното издание на кампанията "Пресичам безопасно с TEDI“ ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция "Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе. "Здравето и безопасността на децата ни са отговорност не само на всеки един родител, но и на обществото като цяло. За нас в "Тимбарк България“ грижата за децата не спира само с полезните и качествени продукти, които им предлагаме всеки ден. С кампанията "Пресичам безопасно с TEDI", която провеждаме за четвърта поредна година, целим децата ни да бъдат в безопасност, на и покрай пътното платно. Това ще им даде възможност не само да се чувстват сигурни в себе си, но и да бъдат добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище. Радваме се, че всяка година кампанията печели все повече доверие сред деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения.“, коментира Лора Величкова, Бранд мениджър на марката TEDI в "Тимбарк България“. За TEDI Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се, всичко, според регулациите за сокове и нектари в България. Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества. |
РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки
12:26 / 25.11.2024
След като влак дерайлира край София: Възстановено ли е движението?
08:32 / 24.11.2024
Слънчева неделя с температури до 10 градуса
08:29 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |