ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Сред водещите страни сме в използването на Google инструменти във висшето образование | ||||||
| ||||||
"В следващите месеци и години висшето образование ще се трансформира дигитално. Затова ние трябва да сме запознати със световните тенденции и да можем да използваме тези тенденции, за да подобрим взаимодействието със студентите и административното обслужване в нашите университети“, посочи министър Цоков. Той уточни, че много от преподавателите в България имат практически опит с използването на инструментите на Google, особено по време на пандемията, когато университетите бяха затворени и обучението се осъществяваше онлайн, писа БНТ. "България е специфично място в цялата ни екосистема“, изтъкна Павел Червони, ръководител "Образование“ за Централна и Източна Европа в Google. По думите му, технологичната компания е започнала първо тук сред страните в Централна и Източна Европа да внедрява технологичните си решения за образованието. Той припомни, че още преди пандемията от COVID в партньорство с Центъра за творческо обучение компанията е представила в Пловдив един от първите си големи проекти. "Ние имаме наистина добри фундаменти тук. И винаги посочваме навсякъде в Централна и Източна Европа добрите примери от България“, изтъкна Павел Червони. От компанията представиха част от новите си технологични решения за улесняване на работата на преподаватели и студенти във висшите учебни заведения, както и за по-качествено администриране на университетите. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Трамваят на приказките се завръща в София
02:00 / 17.09.2024
Цветана Божурина: Поздравявам за празника моя най-любим град - София
09:10 / 17.09.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (576) | 53% | |
Не (397) | 37% | |
Не мога да преценя (109) | 10% |