ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Ще се наложат ли ограничения на инфлуенсърите? | ||||||
| ||||||
Адриана е начална учителка. Тя съчетава професията със задълженията си на майка и работата като инфлуенсър. "Идеята беше на моя приятелка. Имах нужда да се изразявам, да говоря и тя тогава ми каза – Ади, защо не станеш инфлуенсър?“, разказа Адриана Първанова. Тогава започнала да гледа клипове в мрежата, а след това и сама да създава съдържание. Днес последователите ѝ са десетки хиляди. Споделя, че макар и рядко, тя самата рекламира продукти. "Наистина хората, които те харесват, се влияят от това ти какво използваш, така че за мен отговорността е голяма“, разказа още Адриана. Именно заради отговорността на инфлуенсърите, Франция регламентира дейността им. Париж наложи забрана за реклама на естетичната хирургия, както и на продукти, обработени с фотошоп. Според експертите друг от големите проблеми е свързан със скритата реклама. "Човекът може да ви каже: Спете на дясната си страна и ще живеете 100 години и аз не откривам тук скрита реклама. Но може и да ви каже всяка вечер пия по едно хапче от еди кое си и ще живея 101 години“, обясни Богомил Николов, Асоциация "Активни потребители". Има два начина потребителите да се предпазят. "Единият е – не вярвате. А вторият вариант е да има механизми, законова регулация, която да задължава хората да разкриват своите източници на финансиране“, добави Николов. В очакване да има регламент за работата на инфлуенсърите и у нас, Адриана отправи апел към хората да внимават на кого се доверяват. "Добри примери има. Но има и лошо примери и трябва да бъдем достатъчни критични, за да избираме съдържанието“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета