ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Рекламният мениджър Мария Секулова: Изтъкани сме от истории помежду си | ||||||
| ||||||
"Ние сме изтъкани от истории помежду си", разказа още тя. "Както помежду си говорим, разказваме своите собствени истории, споделяме емоции през тях, представяме себе си като личности, така и компаниите, техните брандове е нужно също да представят себе си чрез историите. Всички ние в маркетинговия свят се опитваме да дадем плътност, да дадем емоция към нашия бранд, към нашата компания без значение на колко години е тя. Най-лесно е да дадеш плътност на една компания, която е нова, защото ти я създаваш, и винаги трябва да й дадеш плътност, трябва да я представиш пред обществото. Най-трудно е когато трябва да препозиционираш една позната компания, когато трябва да извадиш от историите, които до момента си представял за нея. Но винаги разказваме история.“ Едни от най-добрите примери за сторителинг на даден бранд са годежният пръстен с диамант и съвременният образ на дядо Коледа, разказа още Мария Секулова: "Отново търсим емоцията, споделеността на момента. Всички тези истории, целият този сторителинг, който говорим, без значение колко лайфстайл или колко бизнес е продуктът, ние винаги търсим емоцията, която да ни доближи, да доближи нашите потребители до нас самите, до нашата компания.“ Сторителингът днес се отличава от този отпреди 100 години, сподели още рекламният мениджър: "Когато трябва да говорим за сторителинга днес, ние трябва да говорим за много изчистено послание, което да няма маркетингов носител – не продаваме нищо, разказвайки историята, създаваме емоцията, създаваме привързаност, изграждаме облика на нашия бранд, но не продаваме. В момента, в който потребителят започне да усеща, че ние се опитваме да му продадем нещо на момента, това го дърпа назад, той се чувства излъган. Винаги трябва много мъдро да тръгваме с посланието, с историята, която разказваме.“ В дигиталната епоха и влиянието на социалните мрежи вече всеки човек е бранд, всеки човек е медия през тези платформи и всичко се случва много взривоопасно, смята още Мария Секулова: "Възможностите на дигиталното пространство като цяло дава един по-различен начин за разказване на историята.“ Историите/сторителингът в новия дигитален свят според нея трябва да са добре примерни, с ясното съзнание, че "ние разказваме своите емоции, създаваме емоционален контакт с нашите потребители“, и трябва да има едно много добро премерено присъствие в комуникационната среда. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки
12:26 / 25.11.2024
След като влак дерайлира край София: Възстановено ли е движението?
08:32 / 24.11.2024
Слънчева неделя с температури до 10 градуса
08:29 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |