ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Редактор на голямо издание: Иска ми се да може бакшишите да станат излишни | ||||||
| ||||||
Предвид повишението в цените на питиетата обаче, все повече клиенти се въздържат да оставят бакшиш. Резултати от проучване от юни миналата година сочат, че две трети от американците имат отрицателно мнение за даването на бакшиши изобщо. Някои хора са доста категорични и дори твърдо заявяват, че нямат никакво намерение да оставят дори и стотинка отгоре към сметката си. Според друго проучване пък едва половината американци оставят бакшиш, когато ходят на бар, пише lifestyle.bg. Да поощрим бармана, който ни и приготвил коктейл обаче все още се смята за препоръчително по етикет. Все пак, барманите най-често работят на минимална заплата, а труда им е свързан с работа до среднощ и физическо натоварване заради прекараните часове наред на крак. А и ако се замислим, как не би му се приискало на човек да остави бакшиш на барман, който му е приготвил наистина добра напитка и е допринесъл за доброто настроение през вечерта. В случай че се чудим обаче колко е подходящо да даваме като бакшиш в бар, има конкретен отговор, макар и мненията да варират и валутите по света да се различават. Американските експерти например казват, че в Щатите е препоръчително клиентите да оставят по два долара бакшиш за всяко питие, което поръчват. "Средно бих дала толкова. Иска ми се да може бакшишите да станат излишни и барманите да имат приемлива заплата. Но все още не сме там", допълва Кат Кинсман, която е редактор в изданието Food and Wine, цитирана от New York Post. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 16.02.2024 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета