ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
"Рециклаторът на Yettel" спечели първо място за ESG проект с принос към природата в конкурса "PR Приз" | ||||||
| ||||||
Конкурсът "PR Приз“ се организира от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и цели да отличи най-добрите комуникационни практики. Тази година в надпреварата премериха сили над 25 агенции, медии и компании от публичния и частния сектор. Те се състезаваха в 14 категории, а участващите кампании бяха над 55. Категориите в сферата на ESG – за устойчиви екологични проекти и кампании в полза на обществото, не само се радват на засилен интерес в тазгодишното издание, но и са пример за важната роля на бизнеса за създаването на социално и екологично ангажирано общество. "Рециклаторът на Yettel" е създаден в отговор на нуждата от популяризиране на проблема с електронните отпадъци. Неговата цел е да разказва на хората за последствията от замърсяването с електронни отпадъци и да им предлага удобен начин да се разделят със старата си техника, в подкрепа на кръговата икономика. Полученото признание е особено важно за повишаване на осведомеността по тези съществени за околната среда теми и създаването на устойчива потребителска култура. С помощта на изкуството, инсталацията във формата на огромно шкафче привлича любознателните посетители, които искат да научат за пътя на устройствата – от добива на материалите, вложени в тях, през производството и веригата за дистрибуция до ръцете на потребителите, както и как може да завърши животът им след като излязат от употреба. Въздействащата 270-градусова прожекция разказва за принципите на кръговата икономика и "превежда“ на достъпен и разбираем език ползите от рециклирането. Креативният подход към популяризирането на проблема не само събуди интереса на хората към темата, но и провокира реални действия. От представянето си досега, инсталацията е събрала близо 1000 кг електронни отпадъци, достигайки до над 130 000 души с посланията за отговорна употреба на технологиите. До края на май тя е разположена на паркинга пред Sofia Ring Mall, а следващите месеци ще посети и други локации в София и страната. Инициативата е част от дългогодишната кауза на телекома за ограничаване на електронните отпадъци в природата. Тя е заложена и като цел в петгодишната стратегия за устойчивост – да предотврати попадането на 127 тона електронни отпадъци в околната среда, с което компанията затвърждава ангажимента си към устойчиви технологии в баланс с природата. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Изключително вкусна и здравословна рецепта за салата с кисело зеле
08:24 / 25.12.2024
Перфектният, сочен и ухаещ тиквеник с готови кори и една тайна съставка
14:09 / 24.12.2024
Дядо Коледа потегли с шейната си по света, за да раздаде подаръците
14:09 / 24.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета