ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Певецът Георги Арсов: Само добрият човек може да бъде добър артист | ||||||
| ||||||
Музикантът сподели, че първите му срещи с музиката са когато е бил уличен музикант, като за него това и до ден-днешен си остава най-чистата сцена, "защото човекът, който спира да те чуе, той спира, защото е чул нещо“. Според него музиката е различна за всеки един човек и се възприема различно от хората. Точно затова Арсов смята, че музиката не трябва да се приема никога като състезание, а като изразяване на емоции и мисли. "В риалити форматите е съвсем различно, защото там за две минути ти показваш нещо, което можеш, и всякакви експерти и неексперти ти дават мнения и насоки. Понякога хората в различните формати възприемат музиката като някакво състезание, надбягване. Музиката е начин на изразяване. Във всичко това може да се създава само приятелство и да се раждат нови и нови проекти, а не да се надпреварваме,“ категоричен е той. За най-ценното от участията си в различните риалити формати той определя връзките и приятелствата, които се създават там. "И някак си след време като се срещнем, като се заговорим, дори в общи проекти като участваме, в това има някаква специална магия, защото сме минали през това нещо заедно. Аз винаги искам да виждам позитивите в нещата, особено когато става въпрос за музиката, защото музиката е позитивно изкуство,“ обясни той. Киното като събирателно изкуство включва в себе си и музиката, като често те създават една несравнима симбиоза, без която киното не би било това, което е, и не би имало този психологически, философски, емоционален ефект. "Имам един много ярък спомен за филм с много малко музика – "Мълчание“ на Мартин Скорсезе, който мен лично ме потресе, когато го гледах, беше толкова силен и мощен, и си казах, че явно може и без музика. Но там примерно тишината играе огромна роля за това, което се случва. Иначе предполагам, че има някаква тенденция в това, че едни от най-награждаваните филми на "Оскар“-ите са мюзикълите. Има ли мюзикъл, той неизбежно ще вземе ако не награда, то поне няколко номинации,“ отбеляза музикантът. По думите му режисьорът Деймиън Шазел е абсолютен стожер в последните години за това как да се прави кино за музика и посредством музика. "Филмът му "Камшичен удар“ е всичко това, което е музиката. Със страховита роля на Дж. К. Симънс вътре, за която той взе "Оскар“, и начинът, по който се говори за каузата "Музика“, е много силен. Дори последният му филм от миналата година – "Вавилон“, е доста противоречив, но наистина великолепен и недооценен филм, където композиторът Джъстин Хъруиц е сътворил чудеса в него. Най-касовият му филм "Ла Ла Ленд“ също е страхотно връщане към корените на мюзикъла. Точно такива филми са примери за това как да се прави киното за хората, които обичат музиката, и за хората, които очевидно правейки я, също доказват, че я обичат.“ "Мюзикълът за мен си остава един от жанровете, които най-много обичам и гледам. И ако се върнем назад, един от любимите ми мюзикъли е на Тим Бъртън "Суини Тод: Бръснарят демон от Флийт Стрийт“ с музиката на Стивън Зондхайм.“ Мюзикълът "Хамилтън“ е другият пример за хубава музика на композитора Лин-Мануел Миранда: "Просто невероятна музика, написана примерно за детски филм, какъвто е "Енканто“. Неслучайно "We Don't Talk About Bruno“ стана такъв хит. Лин-Мануел Миранда просто пише по някакъв много специфичен начин и толкова много проекти създава този човек – просто много липсват още такива хора в съвременното кино,“ смята Георги Арсов. Музикантът сподели още, че 90% от плочите, които притежава, са с филмова музика. Един от любимите му композитори е Ханс Цимер и неговия саундтрак към филма "Интерстелар“: "Саундтракът е страхотен, дори мисля, че е по-добър от филма в някакви отношения. Всички саундраци на филмите на Кристофър Нолан са страхотни. И като че ли като е филм, предпочитам ако не е мюзикъл, да е само инструментална музика. Куентин Тарантино е някакъв съвсем друг свят – когато прави филми, той използва музика от миналото, и това създава допълнително подсилване на ефекта от филма, създава усещането, че той си играе с жанра по много специфичен начин. Дори в сериала "Stranger Things“ ако го няма саундтрака, като че ли ще избледнее в пространството.“ Музикантът сподели още, че първият му самостоятелен албум "До края на света и обратно“ е вдъхновен от пътя, който е извървял по Камино, както и че работи в театър-лаборатория "Алма Алтер“ по произведение, наречено "Полет“ по мотиви на "В очакване на Годо“ на Самюел Бекет. "Много е важно като артист да имаш амбиции, но е много важно да имаш граници, да не се превръщат в нахален артист. Защото тогава може да се загубиш. Само добрият човек може да бъде добър артист – ако ти се самозабравиш в амбицията, в желанията си, можеш да станеш безскрупулен. Както се казваше, с голямата власт идва и голямата отговорност,“ заключи музикантът и актьор Георги Арсов. |
Още по темата: | общо новини по темата: 6056 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/1010 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета