ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Моден бранд, популярен и в България, слага такса при връщане на стоката | ||||||
| ||||||
Купувачите трябва да платят таксата, когато върнат артикул обратно в магазина или онлайн, освен ако продуктът не е дефектен или неправилен. Единственото изключение е, ако сте член на H&M, в който случай пак можете да върнете артикул безплатно, дори ако няма проблем с него, пише The Mirror. Говорител на H&M каза пред BBC, че този ход е въведен през лятото. The Mirror се свърза с H&M за коментар. "Интересно е, че компаниите изглежда го правят скришом, но това е разумно нещо“, каза експертът по търговията на дребно Джонатан Де Мело пред BBC. "Има икономически смисъл, тъй като обезсърчава купувачите да купуват масово онлайн продукти и след това да връщат повечето от тях. Това е истински проблем за компаниите." По-рано този месец H&M разкри, че продажбите му са се понижили през лятото. Шведската модна верига, която също притежава Cos, Weekday и Monki, каза, че нетните продажби в местни валути са били "нестабилни“ през юни, юли и август в сравнение с предходната година. Но нетните продажби в шведски крони се увеличиха с 6% до 60,9 милиарда шведски крони (£4,4 милиарда). |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета