
ЗАРЕЖДАНЕ...
Костя Копейкин вече е търговска марка | ||||||
| ||||||
Костя Копейкин е съчетание от руското съкращение на малкото име на партийния лидер Костадин и прякорът, с който политическите противници го уязвяват заради откровените му проруски позиции, съобщава "24 часа". Регистрацията на търговската марка е направена от организационния секретар на "Възраждане" в София Деян Николов чрез партийния адвокат и зам.-председател Петър Петров. Заявяването на марката е станало на 20 юли. Заявители са подали искане името да бъде регистрирано в няколко различни класове за стоки и услуги. Списъкът в заявката включва то да бъде използвано за множество неща като печатни материали, реклама, медии, обучения, административни услуги, дрехи, като в това число влизат и спортни обувки, аксесоари за дамско бельо, галони и всички други възможни артикули, които са обхванати според предявения клас. Няма обаче забрана за ползването на Костя Копейкин от трети лица или медии. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (592) | 53% | ![]() |
Не (411) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg