ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Кампанията на бизнеса за чиста вода по морето стана повод за подигравки | ||||||
| ||||||
Кампанията идва на фона на опасенията, че токсични и други замърсяващи материали ще се влеят в Черно море след удара по язовирната стена "Нова Каховка" в Украйна, а това от своя страна, ще застраши летният сезон, страхуват се хотелиерите, предаде Euronews. Рекламата предизвика противоречи реакции в онлайн пространството. Някои потребители създаваха колажи и карикатури, осмивайки концепцията. От Сдружението на заведенията в България пък решиха да се пошегуват като публикуваха снимка-колаж на своя председател. Ричард Алибегов е с променена длъжност на "повелител“, а името му е променено на Нептун. Министърът на туризма също се включи в тенденцията и сподели снимка във Фейсбук профила си заедно от морето, явно опитвайки да увери туристите в чистотата на море. Организаторите уточниха, че кампанията официално стартира в четвъртък, а снимките са само призив към хотелиерите да се включат. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1194 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/199 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 04.07.2023 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Абонамент
Анкета