ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Какви са причините момичетата от Gen Z да са нестабилни и нещастни | ||||||
| ||||||
Тийнейджърите приемат целия информационен поток и модели на поведение именно през социалните мрежи. Социалните медии оформят мирогледа на момичетата от Gen Z, размивайки границите между онлайн и реалния живот и насърчавайки нереалистични стандарти за красота. "Компаниите за красота, за облекло, терапевтичната индустрия започват една надпревара и рекламно ги атакуват по всякакъв начин“, посочи доц. Тодорова. Акцент се поставя върху проблемите, които касаят израстването на тийнейджъра. Поколението Z е объркано включително за своята полова идентичност. "Това е част от този наратив за толерантност, но възприятието се приема дотолкова, че те губят идентичност. Насърчавани са от инфлуенсъри да споделят, да се разкриват, да са екстровертни, защото смятат, че така ще се разтоварят и ще решат менталните си проблеми. Те започват да вярват, че имат такива, без реално да ги имат, започват да си самовнушават. Това е точно като някакви етикети или идеи, под които застават като групи“, коментира Мариана Тодорова. Друг парадокс е това, че от една страна се пропагандира да приемаме тялото си такова, каквото е, но от друга страна тийнейджърите са бомбардирани отвсякъде с филтри за красота и съответните продукти. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Влак с близо 60 пътници дерайлира на гара в София
20:05 / 23.11.2024
Катастрофа затруднява движението по Подбалканския път
17:01 / 23.11.2024
Коледна приказка: Най-красивите базари в Европа през 2024
16:19 / 23.11.2024
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки
12:26 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |