
ЗАРЕЖДАНЕ...
Какви са критериите един хотел да бъде на високо ниво? | ||||||
| ||||||
"И тази ежедневна комуникация , която се случва с работещите в хотела, с техните гости, тя до голяма степен определя дали един хотел е добър", коментира Ива Георгиева,оперативен директор на Хотелския форум. Гостите на хотелите искат качество, уважение и отношение. "Уважението и отношението не са неща, които се купуват с пари, те идват отвътре. И затова е много важно за всеки един от нас когато те посрещнат с усмивка, това ти доставя удоволствие, след това пишеш добри коментари", обясни пред NOVA Ива Георгиева. Така клиентите се връщат отново в хотела. "Хотелите принадлежат към тази група от бизнеси, където винаги можеш да намериш отзиви на техните клиенти, в случая гости. По този начин тези отзиви се получават едва ли не в реално време. Ти си бил гост в някой хотел и след няколко дни пишеш твоята оценка. И тя се включва в общата оценка на този хотел", допълни оперативният директор на Хотелския форум. |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg