ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Идва ли краят на безплатните социални мрежи? | ||||||
| ||||||
В цялата индустрия приложенията започват да таксуват потребителите засега по техен избор, пишат от "Телеграф". През юни 2022 г. Snapchat стартира своята платена услуга Snapchat Plus. Twitter последва примера през ноември 2022 г., а през февруари 2023 г. Meta (Facebook и Instagram) пусна тестово на пазара абонаментен пакет за своите услуги - сините значки. Ценовите точки за абонаментите в момента варират от ,99 до ,99, като Snapchat е в най-ниския клас, а пакетът от Facebook/Instagram е в най-високия клас, вариращи от ,99 до ,99. Изследване Изследване на Harvard Business Review сочи, че все повече потребители са готови да плащат, за да ги ползват. От изданието са попитали 1056 потребители в САЩ на базата на вече наличните платени услуги като Twitter Blue, Snapchat Plus и сините значки на Meta за Facebook и Instagram какви са очакванията им за качеството на функциите, цените, идеалните социални медийни услуги и вероятността в бъдеще да се абонират за платена услуга. Резултати Анкетата е базирана на отговори от 1 до 10 с повишаваща се вероятност потребителите да платят. Така Snapchat е получил най-висок резултат (7,27), следван от Instagram (7,21), Facebook (7,16) и Twitter (7,14). Скалата варира от 1 = "много малко вероятно“ до 10 = "много вероятно“ в следващата година потребителят да закупи платен абонамент. Изследването сочи, че потребителите с висше образование са много по-склонни да изпробват платените услуги. По-млади потребители, хора от мъжки пол, както и граждани с по-високи доходи се оказва, че са по-склонни да плащат за социални медии. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета