ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Габриела Руменова: Офертите от типа last minute трябва да бъдат внимателно проучвани, има уловки | ||||||
| ||||||
Тя насочи вниманието към наглед атрактивни предложения в електронни платформи за last minute настаняване в различни хотели, при които най-често примамливите цени са валидни само за един от предлаганите периоди. Уловката там, е че обикновено става дума за дати извън активния сезон, когато поначало е по-евтино. Оферти “в последния момент" се предлагат и когато наближат дати, в които се очертава някои стаи да останат свободни. Тогава целта е те да бъдат пласирани, като невинаги се прави реална отстъпка на потенциалните клиенти. Често такива оферти са придружени и с часовници, които отброяват времето до изтичането на валидността им, което има за цел да притисне потребителя и да го ограничи в търсенето на алтернативни предложения за сравнение и размисъл. "Затова, преди да се възползваме от подобна оферта, нека проверим в същия този хотел как вървят цените през останалите периоди, както и в други места, където бихме се настанили в този или в друг курорт. Да направим това проучване, после – сравнение и едва след това да преценим дали е икономически изгодно за нас предложението“, посъветва Руменова. Важна особеност при офертите last minute също е, че понякога по-ниската цена се постига чрез "съкращаването“ на някои от услугите в пакета, за които впоследствие се изисква допълнително заплащане. Ето защо е необходимо да се четат внимателно офертите, особено какво включва и какво не включва цената. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1065 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/178 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета