ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Футуролог: Медиите имат потенциала да събират много данни с важно значение | ||||||
| ||||||
В случая по-важни са големите данни, които дават насоки за определени тенденции, чрез които може да се екстраполира какво е състоянието на държавата например. "Да речем тийнейджърите в България какви навици имат за учене, за фокусиране на вниманието. От това могат да се направят прогнози каква би била интелигентността на определена нация или на определена група след 10 години според когнитивните способности. Наистина нещата са доста по-сериозни от това, което всъщност официално се твърди“, посочи експертът. Тя даде още примери в тази посока. "Ако един изкуствен интелект има достъп до движението на таксита, той може да каже например кои ресторанти в даден момент ще бъдат успешни или не, или какво е финансовото състояние на млади жени, които все още са необвързани. Броят на контейнерите, които биват разтоварвани на едно пристанище, може да покаже след 6 месеца какво търсене ще има на определени стоки и дали наистина икономиката е в рецесия или проявява елементи на заздравяване“, обясни Тодорова. Всяка медия има потенциала да събира много данни с важно значение, подчерта футурологът. "Всъщност не бива да казваме "Точно ТикТок прави това“, а трябва да кажем, че подобни медии разполагат с неограничен потенциал да събират данни. Те могат да показват потребителски, поведенчески модели, модели на социални групи, на отделни държави и на целия свят“, заяви Тодорова. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета