ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Ето защо е добре да сипваме бензин с добавки и с по-високо октаново число | ||||||
| ||||||
Така че, гориво без добавки значително ускорява процеса. Резултатът - двигателят започва да "киха" на празен ход, като се появяват и вибрации. Когато това се случи, много от водачите на МПС-та трябва да харчат пари за различни добавки, което между другото не винаги помага. Особено ако има твърде много мръсотия в агрегата. В резултат на това се стига до още по-скъпа работа в сервиза - като например смяна на горивни инжектори или разглобяване на двигателя, пише AutoMedia.bg. Използването на старо гориво също крие рискове, особено ако условията за съхранение са нарушени. Кислородът окислява горивото, добавките (ако има такива) губят свойствата си, а влагата влошава още повече работата. Резултатът е същият като описания по-горе - мръсотия в групата цилиндър-бутало. При употреба на старо, нискооктаново гориво или такова без нужните добавки съществува риск и от "убиване“ на свещите. Понякога дори можете да видите цели буци въглеродни отлагания по тях. За това не използвайте нискооктанов бензин, дори ако е той се разрешава за употреба от автомобилния производител. Трябва да знаете и, че двигателите, разработени след 2013 година, първоначално са проектирани за еко стандарти Euro-5 и Euro-6. Тоест за бензин A-98 или дори "сто". Въпреки това, с помощта на "софтуер" е възможно да се използва и 95, но това ще е за кратко време. При редовно зареждане някое от гореописаните горива при средни и високи обороти се появяват неволни "проблясъци" на горивната смес в средата на такта на компресия. Дори сензорът за детонация не може да се справи с тях. В резултат на това след 30-тина хиляди километра тази детонация осъжда двигателя на сериозен ремонт. Така че дори и в по-стари коли е по-добре да сипвате малко по-високооктанов бензин или такъв с допълнителни добавки. Да, по-скъпо е, но двигателят е по-вероятно да измине над 200 000 км без ремонт |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |