ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Близо 2 млн. лв. са спестили клиентите на Lidl | ||||||
| ||||||
Всяка седмица от 17 април до 2 юли клиентите можеха да вземат два продукта на цената на един. Повече от 330 000 души се възползваха от акцията, като над 850 000 купона бяха активирани в рамките на два месеца и половина. Lidl продължава да предлага все по-разнообразни и иновативни формати, чрез които да осигури продукти на атрактивни цени и по този начин да облекчи бюджета на домакинствата. Именно високият стандарт за качество на оптимална цена, удобното и бързо пазаруване и прецизно подбраният асортимент, съчетани с допълнителни възможности за оптимизиране на разходите, са градивните елементи на успешната стратегия за умно пазаруване, която веригата налага на българския пазар. Освен с акцията “1+1" чрез мобилното приложение Lidl Plus компанията дава практични и удобни възможности на домакинствата да пестят и да планират менюто си по-добре през цялата година. Сред предимствата на приложението са разнообразни намаления с купони, с които потребителят пести допълнително минимум 10 лв. на седмица. Сред другите дискаунт акции на Lidl, с които клиентите получават ценово предимство всяка седмица, са "Lidl цена“, "Дни на изгодни предложения в Lidl“, "Сваляме цените“ и други акции с продукти с намаление от 20 до 50%. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета