
ЗАРЕЖДАНЕ...
Банкоматът ми глътна картата, какво да правя? | ||||||
| ||||||
Ако клиентът въведе неправилно ПИН кода три пъти, картата се блокира и остава в банкомата. Ако поставите карта с механични повреди в банкомат, тя също няма да се върне. Ако на екрана на банкомата пише, че устройството не работи, но клиентът все пак е поставил картата в него, тогава е много вероятно тя безвъзвратно да остане вътре. За предотвратяването на всички тези проблеми е полезно вниманието, трябва да разберете какви операции извършвате и как. Следващата причина е, че картата е останала в банкомата, защото е била замразена или счупена. Това не е по вина на клиента, но се случва банкоматът да замръзне за известно време, притежателят на картата да започне да натиска и накрая да спре процеса. Особено опасно е да "ремонтирате“ банкомат като стар телевизор, т.е. да го ударите. Още по-лошо е да се опитваш да го отвориш. И двете са наказуеми. Какво се случва с картата тогава? Оставената в банкомата карта е там до пристигането на специалистите от банката. Всички банки съветват за едно и също нещо.Намерете номера на горещата линия на банката, който е поставен на банкомата. Обадете се на този номер. Ако роботът отговори и предложи да блокира картата, натиснете бутоните, както е указано от него. Ако операторът отговори, обяснете му ситуацията и блокирайте картата с негова помощ. Друг вариант, още по-удобен, е сами да блокирате картата чрез USSD заявка или мобилно приложение, към което е свързана картата. Това може да стане в интернет банкирането. Процедурата по връщане на картата не е бърза, по-добре е да очаквате около две седмици чакане, съветва Actualno.com. |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg