ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
33-годишна българка, израснала в бедност, създаде мултимилионен онлайн бизнес | ||||||
| ||||||
Десислава Добрева е дигитален номад, т.е. човек, който пътува свободно, докато работи дистанционно, използвайки интернет, пише изданието. Тя е израснала в бедност в България, като родителите ѝ се разорили, за да осигурят заминаването ѝ за Дания, за да учи бранд мениджмънт. Завършвайки, тя обаче не се прибира, а тръгва по света, използвайки познанията си да положи основите на онлайн бизнес в брандинга, който е комуникационна функция в маркетинга, която включва анализ и планиране на позиционирането на дадена марка на пазара. Сега тя притежава глобална образователна консултантска компания, която работи под нейно име и помага на други да изградят успешни марки. Десислава Добрева е посетила много държави по света, сред които Тайланд, САЩ, Гватемала, Италия, Румъния и Испания, като в началото е работела какво ли не, за да се издържа, и ѝ е било нужно само кафене с интернет, за да може да развива бизнеса си, посвещавайки му по 18 часа дневно. Тя споделя, че успехът е дошъл неочаквано бързо, измервайки се с шестцифрена сума през първите осем месеца, за да "изригне" в предприятие за милиони по време на пандемията от Covid-19. Сега Десислава живее в Лондон, където се чувства комфортно. Компанията ѝ вече има още петима членове – двама във Великобритания, двама в Португалия и един в Индия, така че не ѝ се налага да работи повече от два до четири часа дневно. Продължава обаче да ѝ се пътува, като Африка сега е в полезрението ѝ. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Такситата блокират АМ "Тракия", пускат само коли на специален режим
11:43 / 20.11.2024
Задържаха моториста, блъснал баба и внуче на столичния булевард "Гешов"
08:04 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета