ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Зам.-министър на образованието: Планираме обучения по киберсигурност | ||||||
| ||||||
Тя припомни, че в министерството бе създадена работна група, чиято цел е да определи ключови приоритети в процеса на дигитализация в предучилищното и училищното образование, формулирайки визия за свързаните с нея процеси и резултати. Бяха разработени и насоки за използване на изкуствен интелект в образователната система, каза зам.-министър Лазарова. И допълни, че достъпът на всеки ученик до електронни учебници, онлайн курсове, виртуални библиотеки и музеи разширява възможностите за обучение и образование. "Интеграцията на дигиталните умения в учебните програми подчертава значението на дигиталното образование. Видео уроците, онлайн лабораториите и сътрудничеството между учениците от различни места по света обогатяват учебния процес и стимулират активното участие на младите хора в него“, каза още Емилия Лазарова. "В същото време дигитализацията носи и някои потенциални рискове и заплахи и затова е необходимо да научим учениците как да създават, управляват и защитават своята цифрова идентичност, как да уважават и защитават цифровата идентичност на другите и как да се държат етично и отговорно онлайн“, подчерта заместник-министърът на образованието и науката. В конференцията, която е по инициатива на ученическия киберклуб в гимназията, участваха също председателят на Синдиката на българските учители д-р Янка Такева, специалисти по киберсигурност и безопасен интернет, учители, ученици, представители на бизнеса. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Изключително вкусна и здравословна рецепта за салата с кисело зеле
08:24 / 25.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (581) | 53% | |
Не (401) | 37% | |
Не мога да преценя (111) | 10% |