ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
За какво да внимаваме, когато купуваме стоки на промоция? | ||||||
| ||||||
Това заяви в студиото на "Добро утро, Европа“ Габриела Руменова, дългогодишен PR на Комисията за защита на потребителите и експерт в тази област. Тя е и сред основателите на страницата в социалната мрежа "Ние, потребителите“ – един некомерсиален проект, създаден от граждани за гражданите. Руменова посочи, че по закон при бяла и черна техника стоката трябва да е била продавана на старата цена поне един месец преди да я намалят, а при бързоразвалящи се храни срокът е минимум 7 дни. Експертът отбеляза още, че търговците преди са прилагали и тактиката за "намалени в намалението“ – натрупване на процентите от няколко промоции една след друга. След поправки в законодателството прогресиращо намаление трябва да се обявява единствно за първата цена, която се счита за редовна, уточни Руменова. "В онлайн магазините са най-големите уловки, защото около такива кампании като Черния петък бързо се създават магазини, които не са съществували във времето“, коментира още Руменова. Тя добави, че подобни сайтове обикновено нямат информация за рекламация и условията за връщане на закупените стоки. Експертът препоръча да се доверяваме на сайтове с реални препоръки. Руменова посъветва да се сезират Комисията за защита на личните данни, ако лчините ни данни са предоставени на трети страни. При имитация на маркови стоки, експертът препоръча да се обърнем към патентното ведомство и Комисията за защита на личните данни. "В никакъв случай не трябва да въвеждаме свои лични данни в интернет в платформи, в които изобщо не знаем къде се намираме и за какво точно ги даваме. Също е много важно, когато това по някакъв начин ни притесни“, категорична е тя. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета