ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Wizz Air отмени полети до Бари, но обеща да компенсира пътниците, закупили билети | ||||||
| ||||||
Авиокомпанията полага максимални усилия, за да компенсира пътниците и да им предложи алтернативни опции, така че да могат да пътуват. Те включват избор от алтернативни полети с Wizz Air, пълно възстановяване на сумата или 120% кредит в техния WIZZ акаунт (обработват се в рамките на една седмица). Въпреки че всяка отмяна на полет е изключително неприятно събитие, важно е да отбележим, че по-голямата част от полетите на WIZZ Air се изпълняват по план, като над 100 000 пътници достигат до желаните дестинации всеки ден. Авиокомпанията е силно ангажирана с разширяването на своите операции на български пазар и от 1 юли разпредели допълнителен самолет от външен доставчик към своята база в София, за да може да консолидира местните операции и да отговори на нарастващото лятно търсене на пътниците. Нискотарифната авиокомпания Wizz Air зарязала пътници в събота на Летище София, които е трябвало да летят за Бари в Италия. Същото е сторила и с българи, които са били в Бари и е трябвало да се приберат у нас, съобщиха за TravelNews потърпевши пътници, които са сезирали Комисията за защита на потребителите. Полетите са отменени без предварителна информация. "Тръгнахме за Летище София в 4 часа сутринта в събота, като точно пътувахме в таксито и получихме съобщение, че е отменен планираният полет за 6 часа. Нямаше нищо повече като информация дали ще се осъществи същият ден или на следващ“, коментира клиент на авиокомпанията. За двата полета е имало и групи на туроператори и на туристически агенти. Те са се обединили и са реагирали, като са осигурили чартърен полет на European Air Charter да извози пътниците. "Ние имахме за отиване 60 човека и за връщане друга група 60 човека. С подкрепата на Еuropean Air Charter пуснахме веднага отделен чартър и се погрижихме за пътниците, закупили пакети през нас и нашите агенти“, коментира Георги Пасев, маркетинг мениджър на туроператора "Абакс“ и член на Сдружението на туроператорите и туристическите агенти "Обединение Бъдеще за туризма“ (ОБТ). Павлина Русева, член на УС на ОБТ, също е оказала пълна подкрепа на клиенти и агенти. "Нито за миг нямаше клиент, който да се притесни от липса на информация, а реакцията е пример за целия бранш“, подчерта Русева. Според нея така ще се върне доверието в бранша. През последните седмици други туроператори не са реагирали по този начин, а са зарязали клиентите си, което се отразява на имиджа на целия бранш. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (578) | 53% | |
Не (399) | 37% | |
Не мога да преценя (110) | 10% |