ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Внимавайте! Нова заблуждаваща реклама в интернет
Автор: Петър Дучев 09:35 / 12.11.2024Коментари (0)197
©
Търговец заблуждава потребителите с условията за отстъпки, като изполва кампаниите Черен петък и нагласата на потребителите още отсега да започнат с покупките на украса за предстоящите коледни и новогодишни празници, предупреждават от онлайн платформата "Ние, потребителите".

Вниманието на потенциалните клиенти се привлича с т. нар. карусел реклама във Facebook, която съдържа поредица от визуализации със снимки на коледно-новогодишни стоки и отличителен стикер "супер промоция Black days“. В текста към поста се посочва, че офертата важи "само за потребители, влезли в приложението“. Така хората остават с впечатлението, че ако си изтеглят апликацията и се регистрират, ще могат получат достъп до промотираната "скреч карта“ за отстъпки и да си закупят по-изгодно някои от представените коледни сувенири.

Когато потребителят се регистрира и натисне бутона "изтрийте“, открива, че кодът за предоставяната отстъпка се отнася за съвсем друга продуктова група стоки, които нямат нищо общо с привлеклите вниманието му продукти. Напр., рекламата е с еленчета, гномчета и др. коледно облечени създания, а отстъпката е за "спално бельо и чаршафи“, "категория деца“ и пр. Освен това, се поставят допълнителни условия като това да се закупят поне два продукта от посочената категория и те да са на редовни цени, предоставената отстъпка се прилага "за третия най-евтин продукт без намаление“ и др.

Особеност, на която също си струва да се обърне внимание, е че валидността на кода за отстъпката е до 24 часа, което изисква и по-спешно решение за извършване на покупката.

Чрез заблуда търговецът опитва да убеди потребителя да изтегли приложението, срещу което физическото лице предоставя свои данни. Това дава възможност на търговеца да профилира и да следи потребителското поведение на конкретното регистрирало се лице. Освен това, потребителите са поставени пред свършен факт – привлечени са от коледни стоки, регистрират се в приложението срещу лични данни, "търкат“ полето и установяват, че отстъпките са за друга група стоки. Тогава те имат две възможности – да разгледат артикулите от посочената категория и да изберат от тях според допълнителните условия, или да се откажат от покупката, след като вече са загубили време и са направили регистрация в приложението. Възможно е също така да разгледат и други стоки и да реализират покупки, които в противен случай не биха направили.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Грипна епидемия обхвана страната
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Столичен общински съвет 2024-2028г.
Боклуците в София
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията