ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Веригите: Имаме си наша ценова политика, която следваме | ||||||
| ||||||
Хипермаркетите, които остават извън обхвата на правителствената инициатива, която, припомням, е доброволна, поддържат собствена ценова политика, основана на промоционални оферти, без да губят клиенти. "Имайки целия асортимент, който е достъпен за потребителите, просто смятам, че е избор на потребителите да решат в коя верига да отидат да пазаруват. Към момента си имаме наша ценова политика, която я следваме, цените са достъпни и ние комуникираме достъпността на целия нашия асортимент", коментира пред БНР Елиза Грънчарова, директор "Маркетинг" на една от големите търговски вериги. Според Николай Вълканов от Сдружението за модерна търговия, всяка намеса на пазара не е препоръчителна, но дори търговците да задържат някои продукти на възможно най-ниски цени, това не може да окаже сериозен ценови натиск. "Начинът, по който е и разписано самата инициатива, по един артикул от стокова група, тоест грубо казано, една марка кисело мляко цялата палитра млека, които са и в различни проценти, не би трябвало да осъществява някакъв толкова съществен ефект върху пазара, заяви той. |
Още по темата: | общо новини по темата: 431 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/72 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета