
ЗАРЕЖДАНЕ...
Верига бензиностанции у нас сменя изцяло облика си | ||||||
| ||||||
Новата бранд идентичност на OMV отразява и новото обещание на компанията: “Forward for Good". Основният елемент в новия дизайн е символ, който представя посоката на развитие на OMV – устойчиво движение и прогрес, надграждайки успешното минало, чертае пътя към утрешния ден. Ребрандирането на търговската мрежа на OMV ще се случи постепенно и поетапно в следващите 3 години на територията на 7 държави – Австрия, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия, България и Сърбия. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (592) | 53% | ![]() |
Не (411) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg