
ЗАРЕЖДАНЕ...
Важно! НАП променя достъпа до електронни услуги | ||||||
| ||||||
Повече от година, за удобство на потребителите, двата портала функционират едновременно, като през това време бяха прехвърлени всички потребителски профили и правата на достъп. Обновената платформа за електронни услуги на приходната агенция е разработена в интерес на потребителите, като им дава повече възможности, като директна идентификация, по-интуитивна навигация и допълнителни функционалности, като: Профил, Моите услуги, Известия, Последно използвани услуги. Достъпът до електронните услуги на НАП е улеснен: за него не се изисква подаване на заявление от потребителите, които са се идентифицирали с електронен подпис (КЕП) като задължени физически лица или като техни законни представители (при юридическите лица) и вписани в тях идентификатори на автора на подписа. Упълномощените лица, които са ползвали стария портал с КЕП, ще продължат да имат същите права и в новия портал. В него те могат сами да заявяват достъп до профила на други задължени лица, да предоставят такъв до задължено лице, което представляват, както и да преупълномощават трети лица, без да се налага, на която и да е от страните, да посещава офис на НАП при условие, че разполага с КЕП. |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg